so it is

Idag måste jag säga att jag har fått en ny erfarenhet vad det gäller fotoautomater. Mötte upp jenny i Haninge centrum för att hon skulle ta kort till sitt id-kort, vilket gick sådär bra. Det slutade iallafall med att hon inte gjorde något id-kort för att hon vägrade att ha någon av bilderna på sitt id. Men när wman kom sen så bestämde vi oss för att ta kort alla tre tillsammans, så vi tryckte in oss i det jätte lilla båset och resultatet blev 4 jätte fin bilder! *not*.. Men fotoautomater är opålitliga, man vet aldrig hur korten blir, bara så att ni vet..
Har också hunnit klippa mig idag, är inte speciellt nöjd vilket beror på att jag inte vill ha håret kortare, men klippa sig måste man ju göra nån gång. hoppas det växer snabbt bara.

Imorgon är det träning som gäller och på kvällen blir det förmodligen bio med mackan, charles, jonääs och carro, looking forward to it. Denna kväll bjuder på Greys anatomy och sen blir det en promenad med widenfors. En chillig onsdag helt enkelt.
over and out / toni 

 

Kommentarer
Postat av: wman

hahah, jag tycker bilderna belv bedårande vackra!

2009-06-10 @ 20:53:38
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0