packat och klart

ja, imorgon smäller det. Då bär det av till malaysia för 3 veckors träning och 1 veckas semester. har resfeber nu och tror jag kommer ha svårt att somna ikväll, gaaah. Jag har packat klart allt som ska med, det slutade på drygt 19 kg packning, och man får checka in 20 så jag klarar mig precis. Jag förstår fortfarande inte riktigt att jag ska åka imorgon, men det lär jag ju göra när jag sitter på flyget imorgon:)

Men nu ska jag var lite social med min mamma, kommer ju inte träffa henne på ett tag.. NI får ha det så bra i det regninga sverige, i'm gonna miss you guys!

                                                                                                                                                                                                                          hotellet vi ska bo på:

 

bye bye sweden, malaysia here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0