början av mitt sommarlov

Har fortfarande inte fattat att jag har slutat ettan och att jag har sommmarlov nu, helt sjukt. beror nog på att allt har gått så snabbt så man har inte hunnit uppfattat det..

Lite kort och gott om vad som har hänt de senaste dagarna;
Det var grymt kul att servera i torsdags, och jag tappade inget! Gick förvånandsvärt bra och god mat bjöds det på.
I fredags var det skolavslutning och efter det drog jenny&anna hem till mig och vi åt marängsviss. Sen tog vi tåget till mia i nynäs där större delen av klassen och lite annat folk grillade och hade det trevligt. efter det bar det av till gudö för ett nattdopp (första doppet i år) och det var iskallt! Det var jag anna, oscar och wille som hade modet till det.
Gårdagen var ganska lugn, jag och mamma åkte in till stan och åt på nån italiensk resturang, jätte lite mat fick man så det blev burger king efter det, haha. Men mitt sommarlov har iallafall börjar bra, och hoppas att det forsätter så!

Nu ska jag hem till jen, ha en bra söndags kväll! :)


 


jen, me and west

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! kom hit och mys med mig :D

2009-06-07 @ 19:48:26
Postat av: wman

söt bild hurru :D

2009-06-08 @ 16:12:15
URL: http://westman.blogg.se/
Postat av: Anonym

cooolingar

2009-06-13 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0