torsdag

godmorgon på er! Har nästan precis vaknat, börjar inte förän halv 12 idag. Tror nog att det här är den längsta sovmorgonen vi någonsin har haft i vår klass, haha. Tänk er, jag är helt klar med allt i skolan så man kan i princip säga att jag har gårr ut ettan, ett glädjeskrik för det :)
Dagen ser ut som så att vi ska städa i skolan, sen åker jag och jenny hem till mig och gör oss redo för kvällen. Vi ska nämligen servera åt  3:orna, ska bli kuuul. Känner på mig att jag kommer göra bort mig bara, typ spilla i nåns knä eller liknande.hoppas min magkänsla har fel..
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

NäNä! allt gick ju ptima och inget spill för oss inte :D

och nu HAR VI GÅTT UT ELLAN!!!!! wohoo <3

2009-06-06 @ 02:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0