friday i'm in love

Måste bara börja med att säga att bion vi såg igår, My bloody valentine, var äckligt läskig. Jag brukar vara rädd kolla på skräckfilm i vanliga fall, men nu när det var på bio + att det var 3D gjorde att jag satt på helspänn hela filmen och gömde mig under min sjal, läskigt var det. Snacka om att jag var rädd när jag skulle hem mitt i natten sen..

Idag har jag fixat lite saker till malysia med papi, köpt nya springskor och annat nödvändigt som behövs. Det är bara 4 dagar kvar nu, sen är det up up and away. gaah, börjar bli nervös nu.
Hellasgården är det som gäller imorgnon, ska dit med lite badminton folk och vi ska ta oss upp bland trätopparna och gå en höjdbana, fun, i think. Hjälper dock inte att man är höjdrädd, men jag gillar utmaningar så det ska jag klara av.

  

Kommentarer
Postat av: Emilie

Aldrig mer! (a)

2009-06-13 @ 21:09:54
URL: http://sthlmsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0